شبكه بهداشت و درمان ، درحوزه هاي تابعه ( مركزبهداشت، معاونت غذا و دارو و معاونت درمان و ب با رسالت تأمين و ارتقاء سلامت شهروندان شريف شهرستان اليگودرز درراستاي رسيدگي به شكايات مشتريان با تكيه براصل مشتري مداري و بهره گيري از شايستگي هاي كاركنان، به منظور طراحي و بكارگيري فرآيندي كارا و اثربخش و تلاش در جهت رفتار مسئولانه و بهبود مستمر ارائه خدمات و فرآيندهاي كاري، اهداف زير را سر لوحه فعاليت هاي خويش قرار داده است:
- شناسايي نيازها ، انتظارات شاكيان و ارائه اطلاعات لازم و شفاف به آنان در خصوص چگونگي مراحل ثبت، بررسي واعلام نتيجه شكايات .
- تلاش در جهت فراهم نمودن شرايط لازم به منظور دسترسي ساده ، آسان و بدون هزينه براي شاكيان در كليه مراحل ثبت ، بررسي واعلام نتيجه شكايات.
- رسيدگي موثربه شكايات دركوتاه ترين زمان ممكن .
- تعهد به ارائه پاسخ منطقي و مناسب به شكايات از طريق بررسي همه جانبه شكايات دريافتي و رعايت حفظ بي طرفي .
- دوري جستن از هرگونه برخورد متعصبانه با شاكيان، با هدف حل مشكل واصلاح فرايند ارائه خدمات
- تلاش در جهت محرمانه نگاه داشتن اطلاعات مربوط به فرد شاكي و موضوع شكايت در تمامي مراحل رسيدگي به شكايت .
- تلاش در جهت بهبود مستمر در ارائه خدمات و جلب رضايت شاكيان از طريق ارزيابي و تحليل مداوم شاخص هاي مرتبط با فرآيند.

شاخص هاي عملكرد واحد رسيدگي به شكايات
